Monster CMS je námi vyvinutý e-shopový systém využívající nejmodernější technologie na trhu.

Proč v dnešní době vyvíjet vlastní systém?

za 10 let naší historie jsme stavěli e-shopy na různých open-source řešeních jako Drupal Prestashop i Woocomerce, u všech těchto systému jsme časem narazili na jejich omezení a limity, které nešli jednoduše překonat. Snaha je ohnout nebo přizpůsobit dle potřeb klienta reálně zabrala spoustu času a zbytečných nákladů. Viděli jsme jak naši klienti v průběhu let rostou a stávající řešení jim začalo být nevyhovující a nedostatečné. V roce 2020 jsme dokončili vlastní headless e-shopové řešení, které je stavěno modulárně s tím, že napevno je pouze jádro systému a vše ostatní se dá jednoduše upravit dle potřeb klienta.

Co náš e-shop umí v základu

Pro více informací si rozklikněte jednotlivé okruhy

Obsahové stránky

  • správa bannerů (hlavní slidery + bannery)
  • statistiky
  • libovolné hodnocení (produkty, uživatelé atd.)
  • slevové kódy
  • vouchery (možnost tisk v PDF)
  • popup okna
  • cms stránky (wysiwyg editor)
  • blog
  • překlady

Správa uživatelů

  • zákazníci, registrace zákazníků, více adres
  • zákaznické skupiny, možnost definovat skupiny zákazníků (pro statistiky, zobrazení obsahu, cen, DPH apod.)
  • zaslání zapomenutého hesla
  • automatické emailové zprávy k objednávkám
  • uchování obsahu košíku

Správa objednávek

  • přehled a editace objednávek
  • realtime dashboard pro snazší odbavení objednávek
  • objednávka bez registrace/s registrací
  • nastavitelné stavy objednávek, automatické posílání emailů dle jednotlivých stavů
  • generování faktur
  • exporty faktur do systému Fakturoid
  • nastavitelná minimální hodnota objednávky
  • ceny dopravy podle ceny nebo váhy objednávky
  • nastavitelné upozornění emailem při změně stavu objednávky
  • možnost odlišné dodací a platební adresy
  • různé typy plateb (online platba, faktura, dobírka, zálohová faktura)

Správa katalogu

  • správa výrobců (dodavatelé značky atd)
  • správa kategorií (okruhů)
    • libovolné řazení zboží v kategorii
    • lze definovat skupiny zákazníků a těm povolit přístup do odlišných kategorií
  • správa produktů
    • ceny produktů, sazby DPH
    • varianty produktů
    • skladové zásoby
    • virtuální produkty (např. videokurzy, obsah ke stažení)
    • galerie u produktů (libovolný počet obrázků, automatické přerastrování velikosti)
    • časová dostupnost produktů (od kdy je možný prodej atd.)
    • přílohy ke stažení (návody apod)
    • štítky
    • import export csv excel
    • xml feedy (Google, Heureka, Sklik atd.)

Napojení na platební systémy

  • Gopay
  • PayU
  • Paypal
  • Stripe (možnost rozdělit platby do více subjektů)

Nastavení

  • zaměstnanecké skupiny (editor, admin, superadmin)
  • práva pro jednotlivé skupiny

Homepage

  • libovolné bannery, slidery, texty
  • přehledy značek
  • články z blogu
  • produkty podle libovolných parametrů (např. 8 nejprodávanějších produktů skladem do 1000 Kč s nahraným obrázkem)

Katalog

  • kompletní přehledy značek, kategorií, produktů
  • speciální automaticky generované kategorie (novinky, slevy, výprodej…)
  • podkategorie
  • filtrace produktů
  • libovolné řazení produktů

Obsahové stránky

  • kompletně editovatelné informační stránky
  • blog s výpisem nejnovějších článků
  • možnost filtrace stránek a článků podle kategorií a témat
  • mapy a geolokace s možností zobrazení partnerů, poboček, služeb…

Formuláře

  • zobrazení formulářů generovaných v administraci
  • ochrana před ztrátou dat v případě chyby, zavření stránky nebo přerušení spojení
    • možnost ukládat vyplněné formuláře na pozadí
    • při odeslání formuláře nedochází k přenačtení stránky
  • rozdělení složitějších formulářů do více kroků

Uživatelský účet

  • přehledy objednávek
  • správa adres a osobních údajů
  • možná správa vlastních profilů
  • notifikace a upozornění na události

Košík a objednávka

  • možnost více košíků pro správu různých projektů
  • volitelná doprava
    • osobní odběr na pobočce
    • kurýr s možností výpočtu přepravních nákladů na základě produktů v košíku
    • DPD, Zásilkovna, Uloženka, ČP, Balíkobot, Liftago atd.
  • volitelná platba
    • dobírka, faktura, platba převodem
    • vytvoření nabídky
    • online platba kartou (např. GoPay, Stripe)
website website website website
Naše řešení

Technická specifikace

Funkčnost systému (backend) je psána v jazyku PHP(Laravel). Klientská i administrativní část je postavena na JS frameworku Vue.JS, což zajišťuje rychlou odezvu a plynulé přechody mezi stránkami a přirozenější UX. Využíváme technologii Server Side Rendering, kdy jsou všechny části webu důležité pro SEO předgenerované předem a tím pádem není problém webové stránky indexovat roboty. Samozřejmostí je i napojení na Google Analytics / GTM, které umožňuje jednoduché měření i složitějších eventů (např. nepodařilo se odeslat objednávku kvůli chybě v adrese) a přirozené fulltextové vyhledávání, které může zobrazovat výsledky tak, jak je nachází - není tedy potřeba čekat na vyhledání všech.

CMS je rozděleno do tří částí:

  • API server - Běží na PHP frameworku Laravel a MySQL databázi. Zprostředkovává veškeré výpočty, analýzy, ukládá a čte z databáze. Jedná se aktuálně o nejpoužívanější framework pro vývoj webových aplikací a jeho kompletní dokumentace je zde: https://laravel.com/docs/8.x/releases. Samotné moduly jsou vytvářeny přímo námi podle potřeb našich klientů. Jedná se primárně o oddělené funkční celky tak, aby nedocházelo k zbytečnému komplikování složitějších aplikací a aby bylo možné je co nejjednoduším způsobem aktualizovat a vylepšovat.
  • Client APP - Klientská aplikace napojená na API server.
  • Admin APP - Administrátorská aplikace napojená na API server.
  • Obě frontendové aplikace jsou vyvíjené na JS frameworku Vue.JS a jsou připravované na míru potřebám klientů. Víme, že potřeby každého klienta jsou unikátní a proto připravujeme pokaždé i vlastní administrační rozhraní, což má zásadní dopad na intuitivnost ovládání celé aplikace.

Výhody našeho řešení

  • naše řešení poskytuje výhody klasického krabicového řešení v kombinaci se systémem na míru
  • přizpůsobíme se přesně vašim potřebám a ne naopak
  • nemusíte stavět e-shop na zelené louce a platit neúměrně vysoké peníze za vývoj celého systému
  • rychlost a responzivita je samozřejmostí
  • systém je škálovatelný - je stavěn tak, že můžete začít s malým e-shopem a v průběhu času je možné e-shop neomezeně rozšiřovat
  • možnost rozšíření na B2B
  • neplatíte měsíční poplatky a e-shop vám patří
  • nehrozí vendor-lock, systém je postaven na open source technologiích, v případě vašeho zájmu vám poskytneme zdrojové kódy a technickou specifikaci, takže systém můžete dále rozvíjet i po vlastní ose
  • nový e-shop jsme schopni spustit do 2 měsíců

Jaký je ideální postup naší práce?

  • provedeme analýzu
  • vytvoříme wireframe (interaktivní návrh webu se všemi jeho prvky)
  • připravíme originální grafiku
  • začneme kódovat a programovat web
  • vše s klientem otestujeme
  • zapracujeme připomínky a návrhy z testování
  • e-shop uvedeme do ostrého provozu
Monitor
After
Before

Jaká je orientační cena e-shopu?

  • menší e-shopy jsme schopni vytvořit od 150 000 Kč
  • velké a složité e-shopy od 350 000 Kč

Rádi vám nabídneme nezávaznou konzultaci zdarma.

Naši klienti

Divadlo Na Fidlovačce
Apogeo
Kara
Ministerstvo pro místní rozvoj
Premium Gastro
IPPA Café
Ječmínek
Retro Music Television
DreamlandPLC
Promoteus
Prusa Research
Top 09

Reference

1
Fidlovačka
KARA
Party World
Koberce K+K
IPPA Café
Dreamland
VIP Prádlo
Káva-Praha
Premium Gastro
Tutoryme